Vegetarische Fajita’s

Standaard

De maistortilla’s lagen al even te gluren in onze kast. Zondagavond werden ze bovengehaald

Ingrediënten

  • 8 maistortilla’s
  • 1 paprika
  • 1 geschilde courgette
  • 1 rode ajuin
  • 200gr gemengde paddestoelen
  • 1 theelepel komijn
  • 1 theelepel look
  • een zakje tacokruiden
  • Zure room
  • schapenkaas
  • Salsa saus
  • maisolie
  • een beetje sla en tomaat ter garnering

Bereiding

  • Schil de groenten en snij ze in kleine stukjes
  • doe de maisolie in de pan en doe de paprika, courgette en ajuin erbij
  • wanneer de groentjes in pan gaar zijn doe dan de paddestoelen en de kruiden erbij
  • ondertussen zet je de maistortilla’s 45 seconden in de microgolfoven
  • dresseer de sla en tomaat op het bord
  • Leg de maistortilla’s op je bord en vul met je mengsel
  • Je kan nu kiezen wat je er op doet: zure room, de salsa saus of de schapenkaas. Een combinatie is ook mogelijk.
  • optioneel: Schapenkaas kan vervangen worden door feta
  • optioneel: Guacomole kan ook gebruikt worden.

We aten er elk drie. Ik heb vandaag twee maistortilla’s, de overschot van het mengsel en de salsasaus mee naar mijn werk voor de lunch.

Over astariacarmen

Ik ben Carmen en ga studerend, lopend, wandelend en fietsend door het leven. Het zal jullie opvallen dat ik een bezige bij ben. Mijn ventje Michael wil ik zeker ook niet vergeten :-) 2 jaar terug ben ik gestart met de studie gezondheidsconsulent. Ondertussen ben ik afgestudeerd en wil ik meer en meer mijn kennis op vlak van gezondheid verruimen. Zo vang ik in najaar de studie herboriste aan. Persoonlijke ontwikkeling is ook een belangrijk gegeven in mijn leven. Met deze blog wil ik iedereen op de hoogte houden over mijn loopavonturen. Maar wil ik ook dingen meegeven vanuit mijn studies, mijn ervaringen, ... Namasté Carmen

Geef een reactie

