Wat brengt 2013?

Standaard

Goede voornemens worden gemaakt en ook ik kan daar niet onderuit!

Wat zijn mijn goede voornemens?

  1. Veel sporten 

lopen

wedstrijden die al gepland zijn:

  • 9 februari: Trail des Bosses 45km (1000 hoogtemeters)
  • 3 maart: 6u van Stein ( doel: 54km halen)
  • 31 maart: Trail de Citadelles 40km (2000 hoogtemeters)
  • 21 april: 10 miles antwerpen
  • 9 augustus: 100km dodentocht

veel looptrainingen

weken van + 100/week zullen er zijn

activia-wandelingen voor lange duurlopen

trainingen met loopmaatjes

wedstrijden en trainingen met loopmaatjes kunnen zeker nog ingepland worden

klimmen

  • 1 x de maand 

Yoga

  • 1 x week naar de yoga-les
  • yoga-les enkel thuis herhalen (zaterdag of zondag)
  • oktober 2013 start mijn yoga-docente-opleiding

Wandelen

  • Tijden dodentocht wordt afwisselend gelopen en gewandeld dus ga ik ook tijdens mijn trainingen wandelmomenten inlassen
  • tijdens onze reis in juli gaan we veel wandelen in Slovenië

Fietsen

  • tussendoor en af en toe van het werk naar huis fietsen

Krachttraining

  • 3x/week
  • De plank (5min) 
  1. Op mijn gewicht letten 
  • Body for life principe terug volgen ( was in maand december wat verwatert…)
  • GEEN suiker
  • GEEN cola Light
  • SLECHTE voeding weren!  
  1. Studeren 
  • 1ste jaar herboriste vervolledigen
  • diploma bedrijfsbeheer behalen
  • start yoga-docente-opleiding (oktober)  
  1. Tijd voor mezelf nemen! 

Dit zijn mijn voornemens! En die van jullie?

Over astariacarmen

Ik ben Carmen en ga studerend, lopend, wandelend en fietsend door het leven. Het zal jullie opvallen dat ik een bezige bij ben. Mijn ventje Michael wil ik zeker ook niet vergeten :-) 2 jaar terug ben ik gestart met de studie gezondheidsconsulent. Ondertussen ben ik afgestudeerd en wil ik meer en meer mijn kennis op vlak van gezondheid verruimen. Zo vang ik in najaar de studie herboriste aan. Persoonlijke ontwikkeling is ook een belangrijk gegeven in mijn leven. Met deze blog wil ik iedereen op de hoogte houden over mijn loopavonturen. Maar wil ik ook dingen meegeven vanuit mijn studies, mijn ervaringen, ... Namasté Carmen

»

  1. Mooie plannen voor 2013, veel succes ermee! We zullen elkaar zien in Stein, die 54km lukt je zeker! En de dodentocht kan ik alleen amar aanraden, ik heb er enorm van genoten vorig jaar. Beste wensen en tot binnenkort.

Geef een reactie

